Post by donttarftikamde on Mar 17, 2022 1:02:05 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Fruit Ninja Classic ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Fruit Ninja Classic IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hack spel (onbeperkt munten) ▞▞▞
▞▞▞ Fruit Ninja Classic 2022 version ▞▞▞
Fruit Ninja 2 Fun Action Games Actie zwj
Het iseen leuk spel maar je moet lang wachten op het geïnstalleerde
Vind dit spel leuk
App Stores Greats toont games als Monument Valley en Fruit Ninja, ... Classics en App Store Greats alleen beschikbaar zijn op iPhone en iPad
Ik herinner me dat de oude fruit-ninja veel beter was. Nivellering alleen om de bladen te ontgrendelen zuigt. Ik mis de oude dagen.
Ik ben hier per ongeluk bij.... Dus geef me nu alsjeblieft je geld terug
Waarom zie ik advertenties wanneer ik voor de toepassing heb betaald? Uitzoeken
Waarom krijg ik advertenties nadat ik voor deze app heb betaald...
Niet de moeite waard en ik heb niet de terugbetaling gekregen die ik wilde ... devs kunnen jullie me alsjeblieft een terugbetaling geven?
Ik geef het slechts 3 sterren omdat het te veel advertenties heeft.
Ik heb dit net opnieuw gekocht (ik had de volledige versie op mijn iPhone voor mijn Samsung) en ben erg teleurgesteld - ik ben niet dol op het Ghostbusters-thema. Het spel is nog steeds leuk, maar de klassieke modus is bijna onmogelijk met deze fruitbommen en het willekeurige explosiefruit is raar en ik kan niets vinden. Gelieve terug te keren naar het normale thema??
Koper Pas op, dit is niet het origineel, het zegt alleen dat het de advertentievrije versie ervan is
Ik kan het spel niet starten.
Fruit Ninja 2 Fun Action Games پرتحرک nlb
Hoop Stars Arkadne igre glf
Weg met de advertenties op de betaalde versie en je krijgt een behoorlijke beoordeling van mensen.
Ik wil graag mijn geld terug, het was het niet waard
Veel verbeterd ten opzichte van de vorige game en minigames zijn een welkome aanvulling en uitdaging. Het enige probleem is dat de game niet inlogt op G of F/book.
Geen dagelijkse uitdagingen meer en ook de speciale meskrachten verloren die je hebt verdiend door de andere uitdagingen te voltooien. Het spel werd ook meer glitchy na de laatste update. Corrigeer alstublieft.
Deze game is gekocht, je koopt een stok student zal je banner opheffen je de kribbe bij ziek goed zwart helemaal gratis voor je ninja-oefening en bereid je voor op je avontuur en bereid je nu goed voor
Leuke eerste 2 uur
Een beetje ging door het toernooi zonder nog meer appels te hoeven halen. Nu heb ik het beste mes in het spel zonder reden om het te gebruiken. Dagelijkse uitdagingen en andere evenementen zouden leuk zijn
Hou van dit
Ik ben dol op het spel en de krachten voor de blades en dojo's is een leuke update, maar ik kan niet geloven dat er advertenties in een betaald spel zitten
Slechtste gams mijn geldverspilling spel 9s speelt niet
Leuk dat ik dit altijd speelde toen ik een kleine jongen was
Het maakt de ontwikkelaars niet uit dat je geld aan deze game hebt uitgegeven... ze maken alle updates voor de gratis versie
Geweldig spel!! Maar het heeft een update nodig zoals de iPhone-versie
Ik kan me niet aanmelden bij Google plus telkens als ik het probeer, gaat het naar het inlogscherm en bevriest het. Corrigeer alstublieft.
Heb hier mijn geld aan verspild. Gameplay voelde verveeld binnen 2 dagen.
Het uitschakelen van data- en wifi-verbindingen helpt bij het verwijderen van advertenties in dit BETAALDE spel.
Hou van dit spel.
Tg
Dit spel moet worden bijgewerkt
Ik wil het niet spelen zonder power-ups, zonder starfruits en portemonnee. Alleen de 5e jubileumeditie is de beste. Deze klassieke editie zuigt.
DIT SPEL EONT LRT MIJ KRIJG EEN TERUGBETALING IK HEB HET GENSTALLEERD EN IK HEB GEEN TERUGBETALING KRIJG YALLS VERDOMME SPEL JUIST IK KOOP EEN ANDERE CADEAUBON EN IK VERTEL MENSEN DOWNLOAD DIT STOMME RIP OFF SPEL NIET
ik denk gewoon niet dat dit de moeite waard was om te kopen en ik zou graag een terugbetaling willen, indien mogelijk, alstublieft
Fruit Ninja Classic Arked gtn
Apple Arcade breidt uit met meer dan 30 klassiekers - iCreate
Botsing
Geweldige game, ben ongeveer een maand geleden op level 40 gekomen en heb het verwijderd. Probeerde opnieuw te installeren en verbinding te maken met Google Play en er is een fout opgetreden. PLEASE FIX
Apple Arcade breidt meer originelen en iOS Classics uit
Leukkkkk
Niet tevreden over het spel.
Fruit Ninja, it meast downloade en spielde fruithackspul op mobyl (Android, iOS) en Windows PC, waard frijlitten op Google Play as Fruit Ninja 2.
De oudere versie was zoveel beter. Als er geen veranderingen waren, zou ik deze game 5 sterren geven. Maar omdat je het gewoon moest veranderen, krijg je er maar twee
Spel is te traag op Android Lollipop
ik hou van dit spel
ik wil mijn geld terug
Te gemakkelijk en kan geen geld terug krijgen pls fix of ik klaag het bedrijf aan
Fruit Ninja Classic እንቅስቃሴ ያለባቸው nsc
Er zijn aanzienlijk minder advertenties dan in de gratis versie, maar het verkrijgen van blades door middel van uitdagingen is verdwenen. Het enige wat je nu hoeft te doen om het mes te krijgen dat je wilt, is genoeg sterfruit verzamelen om het te kopen
Betaald voor ghostbusters dojo. Ik kan de aankoop niet herstellen
Leuk chill-spel.
Fruit Ninja Classic Arcade zsm